Nie odpuszczamy tematu powrotu do zapewnienia w Lublinie lokomotyw rezerwowych (takowe były w poprzednim rozkładzie) bo w ostatnich dniach kolejny raz wyraźnie widać, że ich brak powoduje ogromne problemy. Dzięki informacjom ze strony Urzędu Transportu Kolejowego wiemy, że PKP Intercity miało podjąć stosowne decyzje w tej sprawie. Niemniej jednak „na gruncie” nie widać niestety aby działo się coś poważnego a sprawa jest – co tu dużo mówić – pilna bo problemy są palące.

Przy okazji. Jeśli czyta nas ktoś z pokrzywdzonych pasażerów (szczególnie tych z 9 lub 10 listopada). Naprawdę zachęcamy do poświęcenia chwili i czasu i dochodzenia swoich praw, włącznie z żądaniem zwrotu poniesionych kosztów (bilet u innego przewoźnika/taxi itp.) w drodze skarg do przewoźnika włączając w korespondencję Urząd Transportu Kolejowego (przydatne linki pod spodem). 

https://www.intercity.pl/pl/site/dla-pasazera/obsluga-klientow/reklamacje-i-skargi/

https://utk.gov.pl/pl/pasazerowie

https://utk.gov.pl/pl/rzecznik/rzecznik-praw-pasazera/12183,O-Rzeczniku.html

IC 121122

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *